Polska-Białystok: Maszyny i sprzęt budowlany
2023/S 139-445659
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: HYDROBUD Kielczyk Spółka Jawna
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 050040897
Adres pocztowy: Palmowa 22a
Miejscowość: Białystok
Kod NUTS: PL841 Białostocki
Kod pocztowy: 15-795
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Katarzyna Dołkin
E-mail: zamowienia@hydrobud.bialystok.pl
Tel.: +48 856760539
Faks: +48 856752495
Adresy internetowe:
Główny adres: www.hydrobud.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-74638fbf-248b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-74638fbf-248b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-74638fbf-248b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Zamawiający Inny – Art. 4 pkt. 2) – inne, niż określone w pkt 1, państwowe jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Sektor wodny
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Dostawa sprzętów niezbędnych do wdrożenia w przedsiębiorstwie Hydrobud Kielczyk Spółka Jawna innowacyjnych usług II
Numer referencyjny: ZP.2.2023
II.1.2)Główny kod CPV
43300000 Maszyny i sprzęt budowlany
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niezbędnych maszyn i urządzeń w postaci dostawy wibromłotu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacje techniczne. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy został wskazany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
43260000 Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
42420000 Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek
43311000 Urządzenia do wbijania pali
43132100 Maszyny do wierceń
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL841 Białostocki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Białystok. Miejsce dostawy – Kolonia Koplany 33, 16-061 Kolonia Koplany
II.2.4)Opis zamówienia:
Wibromłot z chwytem bocznym i systemem bezwibracyjnego startu/zatrzymania do podstawowych zadań zakupionego sprzętu należeć będą prace przy pogrążaniu ścianek szczelnych, wykonywaniu palowań i palisad. Ze względu na charakter prowadzonych prac, które często odbywają się w trudnym terenie, na brzegach zbiorników, cieków wodnych, kanałów, niezwykle ważna jest możliwość pracy urządzenia z platformy charakteryzującej się wysoką mobilnością i dzielnością terenową. Takie cechy łączy w sobie koparka gąsienicowa, na której planujemy instalację wibromłota. Nasze prace odbywają się często również przy ograniczonej przestrzeni w górę (obiekty zadaszone, roboty wykonywane pod mostami) priorytetową cechą zakupionego urządzenia winna być możliwość uchwycenia pogrążanych przedmiotów z boku, a nie jedynie, jak w przypadku tradycyjnych urządzeń tego typu, z góry. Zamawiany przedmiot powinien również umożliwiać bezwibracyjny start i zatrzymanie, celem nienarażania obiektów budowlanych, skarp i środowiska na niekorzystne drgania w nieoptymalnym zakresie częstotliwości. Zakup urządzenia współfinansowany zostanie z Funduszy Norweskich. Wibromłot powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2023, dopuszczony do użytkowania na terenie Unii Europejskiej. Oczekujemy dostawy urządzenia do miejscowości Kolonia Koplany pod adres Kolonia Koplany 33, 16-061 Juchnowiec Kościelny, gdzie nastąpi instalacja wibromłota na wskazanej platformie wraz z pełną konfiguracją i kalibracją systemów. Odbiór końcowy po instalacji pod ww. adresem nastąpi w obecności przedstawiciela firmy Hydrobud Kielczyk. Sp.j. Do przedmiotu zamówienia należy dostarczyć instrukcję w języku polskim oraz stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania na terenie Unii Europejskiej oraz jego deklarowane cechy i właściwości. Szkolenie operatora nastąpi w dniu odbioru pod wymienionym wyżej adresem. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia funkcjonowania autoryzowanego serwisu, wyposażonego w samochody z narzędziami do przeglądów gwarancyjnych, diagnostyki i napraw polowych. Wykonawca winien zapewnić możliwość porozumienia się z serwisem telefonicznie w języku polskim oraz mailowo, w godzinach 8:00- 15:00 we wszystkie robocze dni tygodnia. Czas reakcji serwisu nie będzie dłuższy niż 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Poprzez czas reakcji należy rozumieć czas przystąpienia do naprawy liczony od momentu przyjęcia zgłoszenia przez serwis Wykonawcy. Zgłaszanie wad dokonywane będzie przez Zamawiającego niezwłocznie po ich ujawnieniu w formie pisemnej, telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacje techniczne
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Termin realizacji dostawy (T) / Waga: 20%
Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja jakości (G) / Waga: 20%
Cena – Waga: 60%
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 90
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Zamawiający informuje, że zamierza zrealizować zamówienie przy udziale środków pochodzących z projektu pn. „Zwiększenie konkurencyjności firmy Hydrobud Kielczyk Spółka Jawna poprzez wdrożenie innowacyjnych usług” z Programu: „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Zamawiający określa warunki w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących: Załącznik nr 6 do SWZ. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
Procedura przyspieszona
Uzasadnienie:
W ocenie Zamawiającego, będącej wynikiem wnikliwej analizy całokształtu okoliczności faktycznych i prawnych towarzyszących rozpatrywanemu zamówieniu, w istocie zachodzi pilna potrzeba udzielenia tego zamówienia, przy czym skrócenie terminu składnia ofert w odnośnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest całkowicie uzasadnione. Tym samym, za spełnione należy uznać przesłanki, od których zależy możliwość skorzystania z uprawnienia do skrócenia terminu składania ofert w przetargu nieograniczonym na wykonanie ww. zadania. Szczegółowe uzasadnienie skrócenia terminu składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego znajduje się w odrębnym dokumencie stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 03/08/2023
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 01/10/2023
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 03/08/2023
Czas lokalny: 09:30
Miejsce:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-74638fbf-248b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Urząd zamówień Publicznych – Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcy przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 4. Odwołaniewnosi się: 1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp, 2) w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ istotnych warunków zamówienia wnosi się: 3) w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się: 4) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 5. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Białymstoku. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. 33.6. Środki ochrony prawnej reguluje Dział VI ustawy.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
17/07/2023
SWZ Dostawa sprzętów II 21.07.2023
Załącznik nr 1 do SWZ – Wibromłot
Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy
Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie o aktualności informacji
Załącznik nr 6 do SWZ – Wzór umowy
Załącznik nr 7 do SWZ – Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia